INNSJEKK

  1. Innsjekk er etter kl 14:00
  2. Når du ankommer Hegna Camping, gå mot denne døren (se bilde) og ring tlf: +47 93951111, da får du hjelp av kundeservice over telefon. Det hender også at kundeservice er fysisk tilstede i høysesongen
  3. Skal du bo i hytte så har du mottatt kode til nøkkelsafe i booking bekreftelse sms. Nøkkelsafen er ved siden av inngangsdøren til hytten. Under oppholdet tar du nøkkelen med deg, ikke la den ligge i nøkkelsafen.  
  4. Trenger du tilgang til sanitærbygget så snakk med kundeservice, de vil utstede adgangskort til deg.
  5. På adgangskortet kan du også få tilgang til dusj, hvor vi fyller  opp med dusjpenger etter ditt ønske.
  6. Betaling for dusj er enkelt å gjøre i gjeste-appen, ønsker du å fylle på mer dusjpenger så ringer du kundeservice på tlf: +47 93951111
  7. Vi anbefaler at du betaler for oppholdet via gjeste-appen, da har du enkel oversikt samlet på ett sted. Om alt er betalt i appen på utsjekksdato kan du bare levere nøkkelkortet der du fikk det utstedt.
  8. Tilgang til WiFi finner du også i gjeste-appen.