INNSJEKK

  1. Innsjekk er etter kl 14:00
  2. Når du ankommer Hegna Camping så gå mot denne døren (se bilde) og ring tlf: +47 93951111, du vil da få hjelp av kundeservice over telefon. Det hender også at kundeservice er fysisk tilstede i høysesongen
  3. Skal du bo i hytte så har du mottatt kode til nøkkelsafe i sms du fikk ved booking. Nøkkelsafen er plassert ved siden av inngangsdøren til hytten, og i den så ligger nøkkelen som du bruker til å åpne hytten. Under oppholdet så skal du ta nøkkelen med deg, og ikke la den ligge i nøkkelsafen  
  4. Trenger du å bruke sanitærbygget så får du tilgang til dette når du snakker med kundeservice, som vil utstede adgangskort til deg
  5. På samme adgangskort så kan du også få tilgang til dusj, hvor vi fyller  opp med dusjpenger etter ditt ønske
  6. Betaling for dusj er enkelt å gjøre i appen, ønsker du å fylle på mer dusjpenger så ringer du kundeservice på tlf: +47 93951111
  7. Vi anbefaler at du betaler for oppholdet via appen, da har du enkel oversikt samlet på ett sted. Dette gjelder også etterfylling av dusjpenger
  8. Tilgang til WiFi finner du i appen, der får du navn på nettverk som skal brukes og passord